Sliten

Känner mig ganska trött och sliten. Nu är jag trött på att vara förkyld, ha ont i öronen och att skrika VA? till alla som försöker prata med mig. Har dessutom nåt nytt skit på gång som håller på att bryta ut, så jag häller i mig Echinagard och vitaminer för hela slanten. Nu vill jag vara pigg och frisk!
Skönt iallafall att december står för dörren och det snart bara är fyra veckor kvar till jul. Ser fram emot att julpynt, doften av glögg och att baka lussebullar och pepparkakor med ungarna inför första advent. 


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hua, jag har åkt dit jag med. Hör knappt nånting på ena örat :/ Men men, som sagt...hellre nu än till jul. :) Jo jag tänkte på en sak, kan du inte bjuda på lite bilder från ditt hem...du har garanterat jättefint. Känner det på mej. :) Kramis

2007-11-22 @ 21:47:49
URL: http://www.flimmra.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja usch och fy..jag har precis hällt i mig förkylningsbrus, nåt är på G..igen, suck!
Jag ska vara pigg och gå på Tallinns gator, då duger det inte att vara hängig!

Ha en skön helg..kram

2007-11-23 @ 18:18:59
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0