Öronrapport

Öronen börjar bli bättre, men i torsdags tog örondropparna till min fasa slut. Efter ett samtal med min läkare fick jag efter viss tvekan tre tuber antibiotika/cortison till, men jag fick också en skarp varning om att det inte är bra att jag fått så här många infektioner på så kort tid...tydligen är det inte bra att hålla på med örondroppar för länge och ofta, det kunde tom vara farligt sa hon. Jag märker också att jag hör sämre, och tinnitusljuden i öronen är tillbaka.
Om det inte har gått över om en vecka skall jag tillbaka igen för att kolla upp alternativa diagnoser och behandlingar. Hoppas att det ger sig nu!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Usch då låter inte bra!

Va hur har du lyckats gå ner såå mycket, jag blir avis!
Men antagligen satt nog inte semesterkilona så speciellt hårt!
Jag går nästan alltid upp när vi åker på semester..men de brukar försvinna av sig själv!

Hoppas ditt stackars öra blir bättre..kramen

2008-04-12 @ 10:01:27
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0