Avgiftning

Av någon outgrundlig anledning har jag lyckats att hålla vikten hyfsat under sommaren, trots att det har blivit en hel del McDonalds, glass, godis, kakor, bullar och annat onyttigt. Jag ligger på ungefär samma vikt nu som för två månader sedan. Däremot så känns det inte OK i kroppen, den skriker att det är dax för detox...
Så nu tänker jag göra ett ryck, lägga om kosten igen och dra ned på socker, fet mat och kolhydrater. Jag kommer inte att hålla på och räkna points eller så, eftersom jag egentligen inte behöver gå ned så mycket mer i vikt, utan det handlar mer om att äta bra mat för att må bra.
Tänkte även hitta någon form av motion och funderar på att återuppta kundaliniyogan. Tror att det skulle vara bra för mig, både fysiskt och själsligt. Men tills vidare får det bli lite promenader med stavarna, jag känner att jag behöver komma igång NU och inte om ett par veckor.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag har äntligen kommit gång med promenader...ja bara igår och idag, men nu bara måste jag fortsätta.



Ett par kilo upp har det ju blivit och det gillar jag inte...urk!



Kundaliniyoga..vad är det??



Synd med bilen..rassel rassel som du säger, trist!



kramen

2008-08-11 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0