Bakslag

Det har verkligen inte gått något vidare med min kosthållning...det har rentav gått riktigt uselt. Jag har visserligen ätit jättenyttigt till frukost, lunch och mellanmål, men sedan tappat alla hämningar och ätit alldeles för mycket middag för att avrunda kvällen med att vräka i mig bullar, kakor, glass och godis framför TVn. Jag har inte gått upp så farligt i vikt (ännu...) men det går helt klart åt fel håll och jag har av någon anledning svårt att hitta motivationen just nu.
Behöver verkligen en uppryckning...Anna Skipper, HJÄLP!!!!


Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag är övertygad om att du hittar motivationen igen. Men jag känner igen hur det är...

2008-08-22 @ 07:56:39
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Ninni

Ja inte skulle jag vilja ha Anna Skipper i mitt liv..RYS



jag ska starta upp mitt nyttigare liv...det kommer inte att bli lätt men det SKA gå!



Du har ju lyckats gå ner massor...du fixar detta.



Ha en skön fredagskväll,kramen

2008-08-22 @ 17:05:51
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej.



Då är man hemma från Sissy-Kefalonia, ön var helt underbar och hotellet var mindre bra, snåla, lata, dålig städning både av pool och hotellrum. Poolbaren var inte öppen en enda dag.

När du var där, märkte du av en grå liten katt? Vi bodde längst ner, första rummet så han kom direkt till oss, och höll sig till oss hela vistelsen, så söt.

Ha det gott / Jenny

2008-08-23 @ 20:44:05
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0