Sunkhotell med usla omdömen

Här skall vi bo de första två nätterna i Bangkok...read and weap! De flesta sågar hotellet totalt, och de som inte gör det har bot i lyxrummen. Det var så bråttom då jag bokade, att jag inte hann kolla recensioner utan bara hotellets hemsida.
Och tyvärr gick det inte att boka om, så det är bara att tugga i sig.
Men jag tröstar mig med att det ändå är hyfsat billigt, mycket bra läge och bara för två nätter. Dessutom kan man nog inte klaga på utsikten...Vi skall bara sova där och andra natten måste vi dessutom checka ut redan 04.30 för att hinna ut till flygplatsen.
Men det känns väldigt onödigt, för samma pengar hade vi kunnat bo bra mycket bättre.
Och jag ber en bön att vi skall slippa dela rum med decimeterstora kackerlackor igen...uäck!

                                                 



Kommentarer
Postat av: Anna

Äsch, de e ju bara 2 nätter och ni lär ju inte sitta inne på hotellet..

Det går nog bra, hoppas nästa hotell blir en glad överraskning då ;-)

Pst, när åker ni?

2008-12-13 @ 10:48:31
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha det så härligt i Thailand och hoppas ni får det bra...

2008-12-13 @ 13:07:56
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: ullrika

det är säkert inga problem att byta upp sig till "lyxrum" om det skulle dyka upp oväntade gäster på rummet!



snokade mig hit (igen) och ser; snart åker ni då förstår jag? spännande!



trevlig resa!

2009-01-12 @ 01:17:03
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0