Veckans Viktminskning

Vikt Lördag 2/2: 64,4 kg
Viktminskning denna vecka: - 900 gram
Total viktminskning: - 18,6 kg
BMI: 23,9 (Totalt -7)

Jag är väldigt nöjd!
Det har varit en bra vecka, bortsett från ett litet knasigt återfall i torsdags...vi hade köpt ett nybakt, väldoftande surdegsbröd att ha till soppan och innan jag visste hur det hade gått till hade jag ätit upp halva! Till mitt försvar får jag säja att limpan var ganska liten...*ler*.
Just nybakt bröd är något jag verkligen saknar, jag äter ju mest knäckebröd nuförtiden.
Jag har svårt att stoppa mig då det gäller nybakt, mjukt bröd, så jag brukar undvika det helt.
Sedan tryckte jag i mig en halv gorgonzolaost till vinet samt en hel del kex och på det nästan en hel kartong vindruvor.
En kollega bjöd även på kladdkaka på jobbet...hennes kladdkaka är den absolut godaste kladdkaka jag smakat, så det ville man ju inte missa. Men det blev bara en pyttebit, sedan var jag nöjd.

image266
Bild lånad från www.coop.se

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad duktig du är!!
Ha en bra lördag!

2008-02-02 @ 11:06:24
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: ULLiS

Karaktär är vad du har! Jösses. Kramis

2008-02-02 @ 20:13:48
URL: http://www.flimmra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0