Beställning klar!

Nu har jag beställt våra nya solskyddskläder! Kändes superlyxigt att få shoppa "gratis" för presentkortet jag vann.
Lilla T och E har redan solskyddskläder, så till dem blev det lite matchande komplement. Stora T har vuxit ur sitt, som så mycket annat i hennes garderob...
Detta blev det till slut:

Till Stora T blev det soltröja och shorts:

image243image244

Till P beställde vi en soltröja: (som efter viss övertalning gick med på att ha en soltröja så att han kan sola långsamt och få en snygg solbränna...shortsen vägrade han däremot, där gick gränsen) Jag får ärva hans gamla tröja i stl S som han nu vuxit ur (kan knappt fatta att jag kan ha stl S!!!!)

image246

E får badskor:

image245   

Till Lilla T blev det badskor och en keps:

image247image250

Dessutom en solfilt:

image251

Bilder lånade från www.sunmate.se




Kommentarer
Postat av: Pyret

Åh vad härligt att få shoppa gratis!!! Grattis till fina saker :D

2008-01-10 @ 16:37:56
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0