Relaxad

Fredagseftermiddagen och kvällen tillbringades tillsammans med kollegorna på Grandspa i Saltsjöbaden.
Det var så otroligt skönt! Hela stället andades en air av lyx och man kom verkligen ned i varv. Bada bubbelpool omgiven av levande ljus, basta i ångbastu, simma i en mysig pool med jetstream och stjärnor i taket och bara få vara - det var precis vad min trötta kropp och själ behövde.
Vilstolarna vid poolen var så bekväma, det var varmt och skönt i luften, det behagliga ljudet av vattnet som kluckade... vi tom somnade en liten stund.

Trots att det var ett så litet spa var det en fantastisk upplevelse, hit kommer jag garanterat att åka igen!

image232
Bild lånad från www.grandspa.se

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Åh så lyxigt!
Jag vill också åka på SPA!

/Sus

2008-01-05 @ 01:01:28
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Pyret

Åh vad härligt!!! Det var precis vad du behövde tror jag :).

Stor kram!

2008-01-05 @ 14:25:05
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0