Jobba, jobba, jobba...

Vi gnetar på med hemmafixandet...S gick flera lass till sopstationen idag igen, och Lilla T´s rum har nu skiftat färg från gult till ljuslila. E har fått ett läckert draperi till sin hörna, och Stora T´s rum är städat från golv till tak. Lilla toan är helt färdig, det blev jättefint! Skall lägga ut lite bilder sedan.
Jag blir lätt lite manisk när jag drar igång projekt, jag vill få det klart snarast möjligt och blir stressad över att det går för långsamt. Men nu har vi bestämt oss för att dra ned på takten lite grann, vi vill ju hinna med att ta det lite lugnt och mysa med ungarna också.
Att acceptera att saker och ting tar den tid det tar, och tålamod är verkligen något som jag behöver jobba med. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0