Renovering

Nu är det dax att kicka igång med lite tristare saker...renovering.
Huset håller så smått på att förfalla och vi behöver fixa en hel del här hemma. Verandataket läcker in, nya hängrännor måste sättas upp, garagefasaden behöver mögeltvättas och vi skall lägga golv, måla och tapetsera lite här och var. Vi skall även börja inreda förrådet till ett tonårsrum åt P samt snikrenovera badrummen.
Dessutom känner jag att jag kvävs av alla drivor med saker som ligger överallt här och det  är läge för en rejäl utrensning av garage, förråd och frigga.

Jag blir helt matt bara jag tänker på det, men det måste göras och det kommer nog att kännas väldigt skönt då det är klart.

                     

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ha en skön dag i renoveringens tecken..kramen

2008-07-09 @ 08:57:35
Postat av: Thess

Det är väl nästan så man funderar på om man kanske ska ta en resa till så man slipper de där "måsten", hihi. Som sagt, jobbigt innan det blir klart men man blir oftast väldigt och glad när det är klart.

Kram

2008-07-09 @ 21:13:44
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ha det gott..vi hörs om ett par veckor, får se om vi får lika varmt som ni hade!



Kramen

2008-07-10 @ 09:55:03
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Kathleenadelle Tuis

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2009-04-20 @ 14:52:00
URL: http://kathleenadelle-tuis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0