Planer för dagen

Igår hade vi operation upprensning...både jag och S har länge retat oss på all onödig bråte som står framme och stjäl energi. Vi hann röja bort en hel del i hallen, köket och lilla badrummet och idag tänkte jag ta itu med tvättstugan och övervåningen.
Vi skall även åka och köpa oss en ny riskokare - den gamla är trasig och en sådan kan vi bara inte leva utan. Jag hoppas också att jag hittar innerkuddar till de fina kuddvaren vi köpte i Thailand.

Börjar att känna mig lite piggare, har fått ny energi och så smått börjat acceptera att vi nu är hemma i råkalla Sverige igen. Känns skönt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Härligt att rensa ut gammal skit!

Innerkuddar har de billigt på IKEA!! Ha det, kram

2008-03-16 @ 09:08:04
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: ejmis

Ha en skön söndag!

2008-03-16 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0