Resfeber?

Nu är det bara fem dagar kvar till resan till Rom. Inte en tillstymmelse till resfeber har infunnit sig och jag har varken provpackat eller ens skrivit någon packlista! Helt otroligt, jag är ju annars en riktig planeringsjunkie...enda förberedelsen jag gjort är att jag skrivit ut flygbiljetterna och hotellvouchern. Och läst lite i reseguiderna förstås!
Det skall bli väldigt skönt att komma iväg ett par dagar nu, inte bara för min del utan även för maken som jobbar häcken av sig just nu för att de skall bli klara i tid med bygget han arbetar på. Det har blivit mycket övertid och han går mest omkring som en zombie här hemma.
Tror att den här minisemestern är precis vad vi behöver just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0