Utmaning

Utmanad av Pyret


8 favorit TV-program:

1. True blood
2. Simon & Thomas
3. Cityakuten
4. House
5. Roomservice
6. Medium
7. -
8. -


8 saker jag gjorde igår:

1. Köpte födelsedagspresenter till E
2. Hämtade Lilla T tidigt på dagis, eftersom hon fått feber
3. Hjälpte många barn med galonisar
4. Hade planering
5. Gick igenom bilderna från Rom
6. Handlade mat
7. Surfade
8. Fikade med jobbarkompisarna


8 saker jag ser fram emot

1. Julen
2. Nästa träff med intuitionscirkeln
3. Thailandsresan i vår
4. Att lära mig mer inom personlig utveckling
5. Att bli klar med renoveringen
6. Att komma igång med att äta bra igen (får bli efter jul...)
7. Middag med jobbarkompisarna
8. December - min favoritmånad

8 Favoritresturanger
1. Bangkok Thai Food (här smakar maten som vid gatuköken i Thailand...mmmm)
2. Lillplogen (goda pizzor)
3. Texas Burger (grymma burgare)
4. -
5. -
7. -
8. -
(går sällan ut och äter...)

8 saker på min önskelista:
1. Att mina planer för framtiden skall bli genomförbara
2. Mer energi att ta itu med saker
3. Må lite bättre mentalt
4. Fortsatt utveckling inom det andliga området
5. Att få gå Reiki 3
6. En total makover på huset
7. Att bli smal igen
8. En triss-lott med vinst på 25.000/mån i 25 år

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0