Ridning

På söndag blir det turridning på islandshäst igen, det ser jag verkligen fram emot.
Jag red mycket då jag var liten, men som vuxen har det blivit alltför sällan. Jag har ridit ett par gånger på gotland och förstås då jag var på Island, vilket var en otrolig upplevelse. Det var nästan storm, regnet öste ned och vi red längs stranden med de höga bergen i bakgrunden...trots det dåliga vädret var det hur läckert som helst och jag var helt euforisk efteråt. Det är något jag gärna skulle vilja göra om!



Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag och hästar = Dålig kombination, men det ser väldigt härligt ut när andra rider!

2008-10-02 @ 07:49:26
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0