Frisörbesök

Det var inte bara marsvinen som hamnade under saxen igår, även jag gick till frissan.
Hade egentligen inte en tanke på att klippa mig, men jag bara råkade slinka in på en drop-in salong då jag var på Forum Nacka igår. Jag kände mig så trött och sliten att jag tänkte att det kanske skulle pigga upp...det var ju dessutom ett halvår sedan och helt klart på tiden.
Det blev ingen dramatisk förändring, frisören jämnade till och klippte upp håret lite. Kände mig väldigt nöjd!
Hon avslutade med att spraya skum i hårbotten på mig och arbetade sedan upp en volym som skulle gjort Elisabeth Höglund på SVT grön av avund. Mitt hår har nog aldrig förut varit så fluffigt, och även om just den formen av styling milt sagt inte är jag, så var jag ändå rätt faschinerad och road över hur stort mitt hår faktiskt kunde bli. Mitt huvud såg helt gigantiskt ut.


Kommentarer
Postat av: Pyret

Oj, det låter spännande! Hoppas jag får se snart!

2008-09-21 @ 19:41:20
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Ninni

Hihi det hade jag velat se en bild på!!



jag gillar oftast inte frisyren frisören piffar till jag vill fixa och känna själv.



Kram

2008-09-21 @ 20:21:39
Postat av: Helena

Skönt att klippa sig. VIsst är det en konstig känsla när frisören har meckat så med håret...

2008-09-23 @ 21:14:22
URL: http://gutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0