Slut på ledigheten

Jaha...då var det slut på ledigheten. Imorgon börjar allvaret igen, med dagis, skola och jobb. Tillbaka i ekorrhjulet.
Det känns alltid tufft att komma tillbaka till vardagen igen, men jag tror att det kommer att gå ganska bra den här gången. Vi har hamnat i fas rent tidsmässigt, alla är vid gott humör och barnen ser fram emot att få träffa alla kompisar igen imorgon. Dock har jag grymt snömos i huvudet och är segt långsam i både reaktion och tanke...antar att det är lite jetlag som gör sig påmind.

Jag är fortfarande kvar i det lugna och behagliga Thai-tempot vi kom in i på Lanta och skall försöka stanna kvar i den känslan ett tag till. Det har känns som om vi har varit borta väldigt länge den här gången, dagarna och veckorna rusade inte iväg som de brukar göra då man har semester. Vi hade ett par riktigt fina veckor och jag hade inte velat göra nånting annorlunda.

Och det gläder mig att våren och värmen faktiskt är här nu och att sommaren närmar sig sakta, men säkert.





Mai pen rai - allt ordnar sig!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Japp så är det. Allt ordnar sig!

2009-04-13 @ 17:41:20
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Britt-Marie / Malee

Vilka fina bilder du tagit! Trevlig resa ser ni ut att ha haft.



Malee från forumet

2009-08-20 @ 10:25:52
URL: http://gingmalee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0