Ändrad flygtid

Över till dagens i-landsproblem...;)

Efter att ha gått in och kollat min bokning hos Thai airways såg jag till min fasa att de ställt in avgångar och tidigarelagt vår flight hem från Krabi, vilket innebär drygt 4½ timmes väntan på flygplatsen i Bangkok.
Suvarnaboumi Airport är verkligen urtrist, finns inget att göra överhuvudtaget. Att slå ihjäl 4 timmar där blir ingen lek. Vi får upprätta ett basläger som sist och ladda med yatzy, kortspel och målarböcker...
Attans att vi inte gjorde stoppet i Bangkok på hemresan istället!




Kommentarer
Postat av: Annie

Nej jag håller med den flygplatsen är verkligen inte rolig att sitta och vänta på. Tråkigt att det blev sånna ändringar.

Men ni får det säkert bra ändå :)

Kram!

2009-02-22 @ 20:15:51
URL: http://annieolsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0