Ny våg

Vågen vägrar att röra sig nedåt, och det har verkat lite konstigt då det både känns och syns att jag borde ha tappat lite vikt. Imorse fick den frispel och visade allt möjligt mellan 70 och 74 trots nya batterier. Tror att den nu drar sin sista suck efter att ha fått jobba hårt...
Idag blev det inköp av ny våg. Det var inte lätt att välja - jag vägde allt mellan 68 och 79 kg (med skor, ytterkläder och tung väska...)  på de vågar jag provade i affären. Trots att det förstås var väldigt lockande att välja 68-kilos vågen, valde jag den som visade samma oavsett hur jag ställde den. Dessvärre var även den en av de som vägde lite mer...
Men då jag kom hem visade det sig att den bara väger några hundra gram mer än min gamla, så jag kan andas ut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0