Ny dator!

Igår införskaffades en ny dator!
Det blev en liten mini-PC: Asus Aspire One. Äldste sonen har fått överta vår stationära som är en ganska bra speldator. Och eftersom vi bara behöver en som duger att att surfa på fick det bli en liten billig variant som är bekväm då man sitter i sofffan och lätt att ha med sig.
Det skall bli väldigt skönt att få bort det stora schabraket från vardagsrummet och sonen var i extas hela kvällen igår. Kan även medge att även jag var rätt förtjust. Det var en riktigt trevlig liten dator, och jag lyckades få tag på sista exet i brun design som verkar vara svårt att få tag på. Lyckades även pruta ner den med prisgarantin så jag fick en ganska bra rabatt dessutom.
Nu skall vi bra få igång det trådlösa nätverket så man slipper sladdarna  som ligger överallt...


Kommentarer
Postat av: Annie

Fin dator, en sån jag med vill ha trots att jag redan har en stationär :) Har man en gång haft en bärbar vill man inte gå tillbaka till stationär igen :) Skönt med trådlöst också dessutom! :)

Hoppas helgen blir trevlig!

Kramar

2009-02-21 @ 14:36:47
URL: http://annieolsson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0