Vem är din förebild?


Försök göra detta utan att fuska...
 
Scrolla  inte ner förrän du gjort testet!

 
Ta fram  en kalkylator
 
1)   Välj din favoritsiffra mellan 1-9.

2)  Multiplicera med  3.

3)   Lägg till 3 och multiplicera med 3 igen

4)  Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.

5)  Lägg ihop  siffrorna.
 
Scrolla nu ner...
 
 
 
 
 







Kolla nu med ditt tal vem din  förebild är i listan nedanför:

 

1.  Einstein
 

2.  Nelson Mandela
 

3.  Abraham Lincoln
 

4.  Helen Keller
 

5.  Bill Gates
 

6.  Gandhi
 

7.  George Clooney
 

8.  Thomas Edison
 
 
9.   Nattfari (dvs jag..)


10. Abraham  Lincoln
 

Jag  vet !  Jag har den effekten på  folk.... En dag kan du också bli som jag... :-) Tro  mej!
 
 
 
P.S.  Sluta byta siffra .  Jag  är din idol. Lev med det!!!

(Hittad på Thailandsforum)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hihi den gjorde jag hos nån annan...klart att du är min förebild...kram på dig

2009-02-15 @ 08:07:22
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: ullisar

det är så festligt det här med treans gånger-tabell. hur man än vrider och vänder på nuffrerna och sen lägger ihop dom så blir resultatet delbart med tre. asacoolt!

2009-02-15 @ 21:42:55
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0