Sommarplaner

Plötsligt är sommaren här...kan knappt fatta att ytterligare ett läsår har gått. Igår hade vi sommaravslutning med barnen på jobbet och imorgon jobbar jag sista dagen (halvdag dessutom). Sedan väntar hela 7 veckors ledighet.
Jag hade först inte tänkt att vara ledig så länge, men jag har varit i rätt usel form den här våren och känner att jag behöver få vara ledig ett tag nu. Behöver tid till att tänka, börja lyssna på mig själv igen och på vad jag egentligen vill.
Ser fram emot en lång, härlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Tror ni kommer få en fantastisk sommar! Med era resor och i båten. Hoppas du finner tid för dig och dina tankar!



Kram!

2009-06-17 @ 13:16:02
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Ninni

Va härligt att komma iväg bara ni två..förra året var ni väl på Kreta??



Vi åker om drygt två veckor, jag längtar!



ja tiden har visslat iväg...och sommaren har inte ens kommit än!



Ha en fin Midsommer.kramen

2009-06-17 @ 18:08:10
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0