Uppe tidigt

Maken glömde att stänga av väckningen på mobilen imorse och vägrade sedan att gå upp och stänga av den, så den har tjutit var 10:de minut. Följden blev att jag inte kunde somna om och jag nu redan har varit uppe i en timme. Det känns väldigt bortkastat att gå upp 04.50 första semesterdagen och maken vinner ingen popularitetstävling idag.
Men jag får se det positiva - jag har redan hunnit med att hänga upp en tvätt, slänga in en ny tvätt samt satt en deg till baguetterna vi skall ha till middagen ikväll.
Och klockan är inte ens sex...


Kommentarer
Postat av: Ninni

Sicken make..jag hade blivit galen!!



Men å andra sidan du hann ju massor..hihi



Ha en fin Midsommar..kramen

2009-06-19 @ 10:32:58
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0