Bilprovning

Igår skulle bilen besiktigas. Det är alltid en fasa och ungefär lika kul som att gå till tandläkaren, iaf i de ekonomiska eftervärkningarna.
Jag fick en riktigt nitisk besiktningskille, som gick igenom bilen med lupp och förstoringsglas, ryckte i varenda bälte femton gånger, suckade och skakade på huvudet och antecknade. Jag funderade över om han var lagd lite åt det sadistiska hållet och såg tusenlapparna fara iväg i en jämn ström...
Men då jag kom till disken för att få domen visade det sig att bilen blivit godkänd!
Besiktningskillen ritade tom en G-klav på mitt protokoll.

YES!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pyret

Vi måste snart besiktiga vår. Ser inte fram emot utslaget ...

2009-05-16 @ 11:16:08
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Ninni

Va skönt att den gick igenom!



Vilken fin båt ni har skaffat..ja maken vill gärna ha båt..nåja vi får väl se nästa sommar.

Vi blev erbjudna båtplats redan i sommar, men vi tackade nej och tar nog en nästa år!



Skönt att du klarade dig från förkylningen...vi är nog rejält motståndskraftiga när vi jobbar med barn.

Men den här vintern blev ju jag rejält sjuk i fjorton dagar!



Ha en gooo helg..kramen

2009-05-16 @ 11:37:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ullis

Yey! Dom ska alltid se så sammanbitna ut, man blir ju livrädd för vad kostnaden ska bli. Haha. Kul att ni blir med båt. Kram!

2009-05-16 @ 11:48:52
URL: http://flimmra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0