Hårfager

Yngste sonen E har riktigt långt hår och han vill ABSOLUT INTE klippa sig. För två år sedan hade han också ganska långt hår, men efter all uppmärksamhet han fick under den första Thailandsresan, då alla slet och drog i honom, bad han mig att klippa av det. Dock ångrade han sig grymt efteråt och var helt förstörd i flera dagar. Han bestämde sig sedan för att inte klippa sig igen.
Det händer ibland att folk kan bli lite provocerade av en liten kille med så långt hår...bla fick han sig en avhyvling av en av mattanterna, då hon ansåg att han "hårade ned maten" då han tog mat i matbespisningen. Jag har lite svårt att tänka sig att mattanten skulle ha gått på en tjej med långt hår på samma sätt.

Men jag är mycket förtjust i hans vita lockar, och jag är superglad över han trivs så bra med sitt långa hår!



Min hårfagra son







Kommentarer
Postat av: ullisar

så arg jag blev när jag läste det där om mattanten. håller fetmed, hon hade ALDRIG sagt så till en tjej!!



hälsa gärna att tycker han har jättefint hår. å att han är tuff som står på sig med sin frisyr!

2009-05-01 @ 16:27:39
URL: http://ullrika.se
Postat av: Ullis

Killar ska ha långt hår, punkt! ;D Kram!

2009-05-01 @ 21:06:26
URL: http://flimmra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0